Моите коментари
Приветствам идеята, залегнала проекта на Постановление на МС за изменение и допълнение на Постановление № 64 / 2016 г. на МС, кандидат-студентите по професионални направления "Икономика" и "Администрация и управление" във висшите училища да имат задълбочени аналитични умения, придобити чрез разширено изучаване на математика. Това обаче не може да стане от днес за утре! Предлаганите промени в условията за прием на студенти в професионални направления "Икономика" и "Администрация и управление" поставят "каруцата пред коня"!? Откъде ще дойдат 15% тази година и 50% догодина кандидат-студенти с положен държавен зрелостен изпит по математика като в нашите средни училища просто не се учи математика? Откъде? За постигане на набелязаните цели трябва да се започне с реформа в средното образование и чак след това (3 - 5 години) да се променят условията за прием по професионални направления "Икономика" и "Администрация и управление" във висшите училища!
Проф. д-р Румен Брусарски - Декан на Финансово-счетоводния факултет на УНСС