С промените в Преходните и заключителни разпоредби на Закона за изменение и допълнение на Семейния кодекс (СК) (обн., ДВ, бр. 106 от 2023 г.), които са в сила от 01.01.2025 г., се удължи срока за създаване на Националната електронна информационна система за пълно осиновяване (до 31 декември 2026 г.) и се осигури възможност до въвеждане в експлоатация на информационната система всички процедури да се извършват по досегашния ред. Това налага допълнение в преходните и заключителни разпоредби на Наредба № РД-06-46 от 4.11.2024 г. за реда за вписването, воденето, съхраняването, поддържането и функционирането на Националната електронна информационна система за пълно осиновяване, издадена от министъра на труда и социалната политика (oбн., ДВ, бр. 97 от 2024 г.). Чрез това допълнение се осигурява възможност до въвеждане в експлоатация на Националната електронна информационна система за пълно осиновяване да се прилага нормативната уредба, регламентираща стария ред за провеждане на свързаните с осиновяването процедури.
Министерство на труда и социалната политика
Адрес: София, София 1000, ул. Триадица 2
Електронна поща: mlsp@mlsp.government.bg
---
Пакет основни документи
Консултационен документ
---
Справка становища
---
Общо 1 коментар
14.05.2025
13.06.2025
---
Справка или съобщение.
Считам, че основният недостатък на програмния продукт, който предлагате е, че в един и същ момент не могат да влязат в системата Ви повече от един служител от дадена фирма, а противното води до риск за загуба на въведена информация.
На следващо място- лупата с търсачката в продукта Ви не позволява издирване на конкретен запис на конкретен служител, а само издирва от последния запис. Това е особено сериозен проблем за фирми с персонал над няколко хиляди души, защото записите се съдържат с натрупване. Така ако се налага корекция, то трябва да се клика например по няколкостотин записа, за да се изнамери конкретният запис, в който нещо ще трябва да се коригира.
Считам, че основният недостатък на програмния продукт, който предлагате е, че в един и същ момент не могат да влязат в системата Ви повече от един служител от дадена фирма, а противното води до риск за загуба на въведена информация.
На следващо място- лупата с търсачката в продукта Ви не позволява издирване на конкретен запис на конкретен служител, а само издирва от последния запис. Това е особено сериозен проблем за фирми с персонал над няколко хиляди души, защото записите се съдържат с натрупване. Така ако се налага корекция, то трябва да се клика например по няколкостотин записа, за да се изнамери конкретният запис, в който нещо ще трябва да се коригира.