Отворени дни/Пътуващо шоу/Изложения
Това са прояви, които дават възможност на потребителите или клиентите да се срещнат с дадена организация и нейните служители, да задават въпроси и да дават коментари или писмени мнения относно предложения. По-официалните прояви могат да бъдат структурирани с презентации и дискусионни групи. При по-неофициалните прояви организациите могат да включат свои информационни щандове в големи публични прояви.
Предимства:
- Много достъпни, тъй като информацията е на мястото, където се намират предприятията и гражданите.
- Дават възможност за поясняване и лесно съобщаване на информация на заинтересованите страни.
- Дават известна възможност за диалог, отговор на въпроси и коментари.
Недостатъци:
- Много несистемни и субективни дискусии.
- Не може да се събира точна или емпирична информация.
- Могат да бъдат скъпи от гледна точка на времето, отделяно от служителите за организирането им.
- Трудно е да се оцени качеството на отговорите.