Проект на Постановление на Министерския съвет за изменение и допълнение на Наредбата за административното обслужване
Предвидени са 11 метода за измерване на удовлетвореността на потребителите от качеството на административното обслужване, от които 5 стават задължителни. Задължителни за всички администрации стават анкетните проучвания, консултациите със служителите, наблюдението по метода „таен клиент“, анализирането на сигнали и жалби и на медийни публикации.
Предлага се въвеждане на нови стандарти за административно обслужване, хармонизирани със съвременните изисквания за качество и съобразяване с потребителския интерес при предоставянето на услуги. Новите стандарти се разделят на общи – задължителни за всички администрации и собствени – задължителни само за администрацията, която ги е обявила.
Измененията в Наредбата за административно обслужване дават възможност на администрациите да усъвършенстват качеството на обслужване чрез постигане на допълнителни, собствени стандарти.
Дата на откриване: |
17.10.2019 г. |
Целева група: |
Всички заинтересовани |
Сфера на действие: |
Държавна администрация |
Дата на приключване: |
16.11.2019 г. |