Проект на Инструкция за реда на издаване, водене на отчет, съхранение и унищожаване на служебните карти на цивилните служители от Министерството на отбраната
Редът за издаване, отчитане, съхранение и унищожаване на служебни карти на цивилни служители от административните структури на Министерството на отбраната е регламентиран в Инструкция № И – 6 от 24 юни 2003 г., обн. ДВ. бр. 60 от 4 юли 2003 г.
Към настоящия момент, Инструкцията не е актуална и не може да се прилага за издаване на служебни карти на цивилните служители от администрацията на министерството.
Настъпилите промени в Устройствения правилник на Министерството на отбраната, приет с ПМС № 5 от 21.01.2014 г., обн., ДВ, бр. 8 от 28.01.2014 г., в сила от 1.02.2014 г., изм. и доп., бр. 37 от 22.05.2015 г., в сила от 1.07.2015 г., изм., бр. 64 от 21.08.2015 г., в сила от 21.08.2015 г., бр. 9 от 2.02.2016 г., в сила от 15.02.2016 г.; изм. с Решение № 8959 от 18.07.2016 г. на ВАС на РБ - бр. 11 от 31.01.2017 г.; изм. и доп., бр. 71 от 1.09.2017 г., в сила от 1.09.2017 г., налагат отмяна на съществуващата Инструкция и с цел създаване на работещ ред за издаване, водене на отчет, съхраняване и унищожаване на служебните карти на цивилните служители от Министерството на отбраната, се предлага издаването на инструкция на министъра на отбраната, на основание чл. 44а, ал. 1 от Устройствения правилник на Министерството на отбраната.
Дата на откриване: |
29.11.2017 г. |
Целева група: |
Всички заинтересовани |
Сфера на действие: |
Външна политика, сигурност и отбрана |
Дата на приключване: |
28.12.2017 г. |